JAK POSTUPOVAT PŘI KOUPI? 


1. VÝBĚR JEDNOTKY 

Zvolte si jednotku, která splňuje všechny Vaše požadavky a sjednejte si schůzku s naším prodejcem. V naší kanceláři Vás seznámíme s projektem, standardním vybavením jednotek, smluvními podmínkami a dalším postupem. Na všechny Vaše dotazy Vám rádi odpovíme a se vším poradíme. 

2. PROHLÍDKA NEMOVITOSTI

S ohledem na postup výstavby a její fáze je možnost prohlídky nemovitosti na stavbě. 

3. PODPIS SMLUV 

Po výběru konkrétní jednotky potvrdíte Váš zájem podpisem rezervační smlouvy a následně pošleme návrh smlouvy o smlouvě budoucí kupní. Po kolaudaci objektu následuje podpis kupní smlouvy a úhrada zbývající částky kupní ceny. 

4. KLIENTSKÉ ZMĚNY

Vzhled své nemovitosti můžete ovlivnit do předem daného termínu, který je stanoven harmonogramem stavby a budete s ním seznámeni při podpisu smlouvy o smlouvě budoucí kupní.




Kontaktujte nás.